راهنمای سیستم گلستان
بروز رسانی اطلاعات شخصی، پرسنلی، تحصیلی اساتید در سامانه گلستان
ثبت ، تکمیل و اصلاح مشخصات اساتید
اصلاح عکس، مشخصات پرسنلی و اطلاعات استاد
با ورود به بخش اطلاعات استاد از مسیر مشخص شده در شکل می توانید با کلیک کردن بر روی هر قسمت و وارد شدن به صفحه مربوطه اطلاعات خواسته شده را با توجه به سطح دسترسی شامل "تغییر وضعیت"،"سوابق تحصیلی" ، "مرتبه علمی" ، "وضعیت استخدام" ، "پایه و سنوات" ثبت، اصلاح و ذخیره نمائید.
نکات قابل توجه:
در فیلد سوابق تحصیلی، مرتبه علمی و پایه و سنوات به ترتیب آخرین مدرک تحصیلی، آخرین مرتبه علمی و آخرین پایه و سنوات توسط سیستم لحاظ می شود بنابراین در وارد کردن تاریخها دقت نمائید. بهتر است در صورت داشتن سوابق و اطلاعات قبلی، نسبت به ثبت و ذخیره آنها با اطلاعات و تاریخهای صحیح، اقدام نمائید.
ثبت مشخصات و وضعیت- اطلاعات تکمیلی حق التدریس اساتید
با ورود به قسمت " اطلاعات تکمیلی حق التدریس اساتید" می توانید اطلاعات ضروری را تکمیل و ذخیره نمائید. مواردی که ضروری است توسط کارشناس گروه آموزشی یا استاد مربوطه تکمیل شود عبارتند از: انتخاب بانک تجارت و پر کردن فیلد شماره حساب بانکی، وضعیت شغلی و وضعیت استخدامی است.
مشاهده فیلم آموزشی (دریافت از سایت دانشگاه یزد)
نظر شما :